Strona główna » Wysyłka i zwroty
Szukaj produktu
Kontakt
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Wysyłka i zwroty

I. Zamówienia i wysyłka

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu.
3. Do każdego zamówienia Sklep wystawia paragon lub, na życzenie Klienta, fakturę VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wymagane jest zaznaczenie stosownej opcji przy zamówieniu oraz podanie danych firmy wraz z numerem NIP.
4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Klient może wycofać złożone zamówienie poprzez kontakt ze sklepem.
5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku zmiany cen wyrobów w serwisie.
6. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, z wyjątkiem zamówień, które zostaną odebrane osobiście w miejscu uzgodnionym przez telefon lub e-mail.
7. Koszt przesłania zamówionego towaru podawany jest na karcie produktu.
8. Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty przez mBank na koncie Amelia24 i wynosi do 2 dni roboczych + 3 dni robocze deklarowane dla przesyłki priorytetowej realizowanej przez Pocztę Polską lub + 5 dni roboczych deklarowanych dla przesyłki ekonomicznej realizowanej przez Pocztę Polską.
9. Klient wnosi opłatę za zamówienie lub opłatę za zamówienie wraz z kosztami przesyłki (o ile zamówił wysyłkę) w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. W przeciwnym razie umowa samoczynnie wygasa a towar zostaje ponownie skierowany do sprzedaży.
10. Płatności przyjmowane są wyłącznie metodą przelewu bankowego lub płatności "za pobraniem pocztowym".
11. Amelia24 zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
12. Wysyłka za granicę jest możliwa po uzgodnieniu warunków wysyłki. W tym celu należy skorzystać z opcji "kontakt ze sklepem".
 

II. Prawo do odstąpienia od umowy zakupu
 

1. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie Motylek bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@motylek.sklep.pl lub wysłać w formie tradycyjnej (papierowej) na adres sklepu albo skorzystać z panelu klienta w sklepie Motylek. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Formularz dostępny jest na naszej stronie internetowej motylek.sklep.pl/rezygnacja.pdf. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Przesyłkę należy odesłać paczką pocztową (niepobraniową) na adres Amelia24, ul. Falzmanna 23/4, 51-128 Wrocław niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
2. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (opakowanie, przesyłka pocztowa). Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

III. Reklamacje

1.Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową (niepobraniową) pod adres sklepu wraz z informacjami podanymi w formularzu reklamacji dostępnym pod adresem: motylek.sklep.pl/images/tla/REKLAMACJA.pdf (można napisać odręcznie lub wydrukować).
2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.
4. W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej w sklepie Motylek należy kontaktować się ze Sprzedawcą.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu