Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Wysyłka i zwroty

Szukaj produktu

Kontakt

  • PPHU Amelia
    NIP: 8941270196
  • E-mail:biuro@motylek.sklep.pl
  • Telefon602735455
  • Godziny działania sklepucodziennie 12.00 - 19.00, w soboty 12.00 - 16.00

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Wysyłka i zwroty

I. Zamówienia i wysyłka

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu.
3. Do każdego zamówienia Sklep wystawia paragon lub, na życzenie Klienta, fakturę VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wymagane jest zaznaczenie stosownej opcji przy zamówieniu oraz podanie danych firmy wraz z numerem NIP.
4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Klient może wycofać złożone zamówienie poprzez kontakt ze sklepem.
5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku zmiany cen wyrobów w serwisie.
6. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, z wyjątkiem zamówień, które zostaną odebrane osobiście w miejscu uzgodnionym przez telefon lub e-mail.
7. Koszt przesłania zamówionego towaru wynosi 16zł dla przesyłki pocztowej ekonomicznej lub 19,50zł dla przesyłki pocztowej priorytetowej.
8. Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty przez mBank na koncie PPHU Amelia i wynosi do 2 dni roboczych + 3 dni robocze deklarowane dla przesyłki priorytetowej realizowanej przez Pocztę Polską lub + 5 dni roboczych deklarowanych dla przesyłki ekonomicznej realizowanej przez Pocztę Polską.
9. Klient wnosi opłatę za zamówienie lub opłatę za zamówienie wraz z kosztami przesyłki (o ile zamówił wysyłkę) w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. W przeciwnym razie umowa samoczynnie wygasa a towar zostaje ponownie skierowany do sprzedaży.
10. Płatności przyjmowane są wyłącznie metodą przelewu bankowego lub płatności "za pobraniem pocztowym".
11. PPHU Amelia zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
12. Wysyłka za granicę jest możliwa po uzgodnieniu warunków wysyłki. W tym celu należy skorzystać z opcji "kontakt ze sklepem".

 

II. Prawo do odstąpienia od umowy zakupu
 

1. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie Motylek bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@motylek.sklep.pl lub wysłać w formie tradycyjnej (papierowej) na adres sklepu albo skorzystać z panelu klienta w sklepie Motylek. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Formularz dostępny jest na naszej stronie internetowej motylek.sklep.pl/rezygnacja.pdf. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Przesyłkę należy odesłać paczką pocztową (niepobraniową) na adres PPHU Amelia, ul. Falzmanna 23/4, 51-128 Wrocław niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
2. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (opakowanie, przesyłka pocztowa). Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

III.Reklamacje

1.Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową (niepobraniową) pod adres sklepu wraz z informacjami podanymi w formularzu reklamacji dostępnym pod adresem: motylek.sklep.pl/images/tla/REKLAMACJA.pdf (można napisać odręcznie lub wydrukować).
2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.
4. W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej w sklepie Motylek należy kontaktować się ze Sprzedawcą.


Przejdź do strony głównej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Chmura tagów

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl